به نام خدا

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

مردم شريف و آگاه استان يزد  

 

چندي پيش شاهد آن بوديم كه تلاشهاي بخش قابل توجهي از مردم و نخبگان نتيجه داد و آقاي ابوالقاسم عاصي رسما به عنوان استاندار يزد برگزيده شد.  

 

بدينوسيله دفتر سياسي حزب اعتدال و توسعه ي استان يزد، انتخاب ایشان را به مردم شهيد پرور استان تبريك گفته و براي او و همراهان در اين راه پر مخاطره آرزوي توفيق دارد.  

 

اميد كه در انتصاب ايشان كه از چهره هاي دانشگاهي و ساده زيست استان مي باشد موجبات اميدواري را در ميان آحاد جامعه مهيا سازد. 

 

حزب اعتدال و توسعه استان يزد از سر دلسوزي به استاندار جديد پيشنهاد مي نمايدتا در اين شرايط حساس سياسي با در نظر داشتن تقواي سياسي به دور از افراط و تفريط شرايط را براي استفاده از تمامي منابع انساني متعهد استان -كه دستاوردهاي بيست و هفت ساله ي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي باشند- مهيا سازد.  

 

آرزوي ما بهبود وضع معيشتي، بعنوان محوري ترين مطالبه ي مردم ايران مي باشد اما معتقديم كه اين امر تنها در سايه سار رعايت اعتدال اسلامي و نگرشي فراگير و توسعه گرايانه ميسر مي باشد. و اميدواريم كه استاندار جديد بتوانند، نقش مثبت و موثري را در جهت دستيابي به مطالبات مردم استان ايفاء نمايند.  

 

در پايان شايان ذكر است كه حزب اعتدال و توسعه استان يزد، بر آن است تا با كمك همه جانبه، در راه تحقق اهداف مقدس نظام مقدس نظام با استاندار جديد همكاري صميمانه اي داشته باشد اما مانند تمامي احزاب مستقل درون حاكميت، در چارچوب قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و در راستاي منويات مقام معظم رهبري، پرسشگري را حق مسلم خود دانسته و سعي خواهد نمود تا در مراحل مختلف، از روي خيرخواهي،انتقادات سالم و سازنده ي خود را به استاندار جديد، مسوولين اجرايي و افكار عمومي استان ارايه دهد.  

 

دفتر سياسي حزب اعتدال و توسعه ي استان يزد
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا